fredag 20 november 2015

20 november

har varit lite dåligt med uppdateringen, men har så fullt upp med kissen 
så all "ledig" tid går till åt henne och tv tittande haha.. 
i onsdags mådde jag jättekonstigt på morgonen, så stannade hemma
sen testade jag febern och hade stegring, så var hemma igår och än idag!
är också lite förkyld, så är lite trött, men det är faktiskt mycket bättre redan.
så har städat köket och ordnat upp lite i lägenheten, tror jag ska föra ner roskisarna
snart och boka tvättid på samma gång, när jag en gång är på hugget haha. 
betalade just 4 räkningar, och är förvånansvärt glad över hur bra jag är med pengar.
har spenderat sjukt mycket på julklappar under två veckor, en ny jacka till mig själv,
julgardiner och julsaker till lägenheten, och igår köpte jag en inredningsstege 
och en jätteskön filt! OCH ändå så har jag pengar kvar så jag klarar mig super! 
snart kommer ju skatteåterbäringen också, hallelujah, får nästan 1000 tillbaka
och det känns bättre än bäst :D nu ska jag iallafall börja skala potatis, 
blir det och lax idag. ha en bra helg allihopa!

nya gardinerna/ stegen/ MAJSAN/ inhandlade en ny klocka också

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar