torsdag 22 oktober 2015

torsdag

hejsan, denna vecka har det inte hänt mycket alls, varit vid föregångarna som vanligt,
varit hemma och doonat, fått böter på 170€ som jag helst skulle skippa, Karin var hit
igår däremot, kul och träffa en som man praktiskt taget känt hela livet som också bor 
här i den jääätttestora staden (jämfört med esse haha). just nu sitter jag och samlar
inspiration till något ätbart tills halloween, ska bli så kul att fixa ihop det :D
ska vara något leopard liknande iår, köpte bara till öron, svans och så fick jag ett
"halsband" på köpet och så ska jag göra en sminkning till det bara och så får
det vara bra, kör inte riktigt all-in, men nog hinner jag antagligen det något 
annat år, så ingen panik här inte. nu ska jag koka kaffe åt mig och slänga filten runt
mig och titta på någon serie, fredag och hem-hemfärd imorgon, wohooo! :D 

2 kommentarer:

  1. sku du kun laa ett inlägg me ditt favoritsmink?

    SvaraRadera