tisdag 27 oktober 2015

tisdag

idag har jag varit på intervju till det där dagiset, gick jättebra!
föreståndaren frågade till sist efter det jag berättat om mig själv
och min arbetserfarenhet, "när kan du börja?" så det var ju gööörnajs :D
måste fixas en massa olika avtal via arbetskraftsbyrån före, 
utdrag ur straffregistret osv. men det ska väl lösa sig, så börjar kanske
nästa vecka, ska bli så himla roligt, älskar ju verkligen att jobba med barn.

och pilatesen blev inställd så ska ta det nästa vecka antagligen istället.
så planerna för idag är att ta det lugnt, småstäda lite, fixa ihop ett inlägg om
mitt favoritsmink som någon frågade efter, prov-sminka mig till
halloween, och på tal om det så såg jag reklam från lensway igår att ett
linspar var 8,90€/st, så både jag och rasmus beställde ett par var. 
de borde vi få denna vecka också, helt ångest över hur jag både ska
få dem in i ögat och ur hahah, men det är ju ett senare problem ;)
har inte något mer på hjärtat för stunden, så hej så länge! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar