onsdag 7 oktober 2015

onsdag

hej hallå, tiden flyger iväg även fast man är arbetslös haha. två senaste helgerna
har jag varit hem-hem en sväng, också denna helg ska jag, in i veckorna har jag
varit vid föregångarna, måste nog ge en eloge åt arbetskraftsbyrån när man har
chansen att få vara på något sånt. är så mycket bättre än att bara sitta hemma och
tycka synd om sig själv, och här så slipper man ju ut varje dag, få rutiner och att
just få träffa folk huvudsakligen! så jag kommer att fortsätta en månad till men 
har nästa vecka ledigt, rasmus har höstlov så han tycker vi ska åka någonstans så får se, får se.
annars så rullar väl allting annat på här i vasa. beställde just lite saker från JFR, 
så det borde jag väl få nångång nästa vecka, och ska få ett hm paket denna vecka
med en vit kavaj, en lång stickad aztec mönstrad kofta och en vanlig mörkgrå tröja!
farligt att vara utan jobb för tydligen så beställer man mer saker än vanligt... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar