måndag 26 oktober 2015

måndag igen..

jaa då var det måndag.. igen! veckorna bara rusar iväg! 
sitter här vid föregångarna nu och gänget blev snåla på kladdkaka,
så ska springa till cittari en sväng och köpa ingredienser och smätta ihop några stycken.
bara jag här på karriärträningen idag så kommer vara ännu chillare (?) än vanligt.
imorgon har jag intervju vid ett dagis här i vasa angående arbetsprövning. 
och klockan halv 5, ska jag på pilates med min moster, aldrig testat det förut
så ska bli kul att prova på det :D och på onsdag ska jag på arbetsintervju till ett ställe.
resten av veckan är ganska så oplanerad, ska börja fundera vad vi ska bjuda på
när det är halloween, lämnar här i vasa över den helgen så :D 
men nu ska jag tjuppa iväg här, ha en bra dag ! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar