söndag 2 augusti 2015

s ö n d a g

halojsan, helgen har varit lugn och skön, i fredags åt jag vid jobbet efter jag slutade
så fick god mat som början på det längsta lediga jag har haft under sommaren
efteråt for jag hem (noshit), mitt paket från shopping4net hade kommit, så fick 2/3
av mina favoritparfymer, så nu är kollektion komplett, Rihanna, Christina Aguilera
och Bruno Banani, ohyeas, mitt luktsinne dör varje gång jag känner de dofterna haha
jamen iallafall på fredagen for vi till Gräggs, chillkväll med en kass film, men skönt endå!
sov i bennäs, steg upp ganska sent på lördagen, tittade på filmen Spy som levde upp till
förväntningarna, så himla rolig! efter det for vi mot mitt, och köpte mat på vägen så blev tortillas
hade inga planer till kvällen direkt så vi somnade båda två xD vaknade kl19, så hoppa i duschen
och så blev det lite bråttom för mittiallt skulle vi på bio halv 9 på Mission Impossible
som förövrigt var gooood! efteråt körde vi runt i stan och hörde lite på Scorpions utanför
blev ganska tidig natt för en lördag men vad gör det om hundra år, kom på före vi somna
att vi skulle åka till Tuuri redan idag, så det gjorde vi, kom hem med mycket nödvändiga saker
så en helt lyckad dag har det varit. mhhm imorgon tror jag mitt lilla h&m paket kommer också heh
och sen ska jag väl hänga lite med Ilse också, kanske hämta en lampaaa :D

haha jag SUGER på att skriva en flytande text men vem bryr sig egentligen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar