lördag 8 augusti 2015

lördag

haloojjj, i torsdas efter jobb beställde jag pizza och fick ett litet meddelande av min söta
pizzabagare Johanna :* hade inte ätit pizza på vem vet när så den satt som en smäck haha!
igår var jag ledig så steg upp en halv 11 tiden, och städade mitt rum lite, sen när syrran
sluta jobb så for vi till stan så jag hämtade en lampa och en matte, kaaap!
sen for vi till prisma och köpte lite smått och så köpte jag några liter bubbisar där utanför 
som jag har frusit ner och ska ta med till vasa, är nog tacksam sen i vinter tror jag ;) 
gjorde inte så mycket mer igår, nå en sväng till pörkenäs med mamma och syrran var jag iallafall
sen när vi kom hem damp jag ner i sängen och somnade i princip haha, var så sjukt trött
idag har jag varit i jobb 17-22, mitt sista skifte vid neste på en lördag!!! och imorgon har jag
12-17 som är sista skiftet på en söndag, känns fantastiskt haha. Rasmus kommer hem från Hesa
imorgon också så ska se om jag hinner se skymten av honom efter jobbet
nåjaa nu ska jag gotta ner mig med choklad och bridesmaids, "gammal" favvofilm!
ha en bra fortsatt helg peeepz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar