fredag 14 augusti 2015

halihalå såhär har min vecka sett ut i stora drag, drog på mig en förkylning och lite 
andra problem i början av veckan, så var ledig tisdag & torsdag som tur, så enda dagen
jag var hemma från jobb var på onsdagen, så låg och tyckte synd om mig själv och mådde PISS
nu däremot är det bra! det håller på och ge med sig, så var i jobb idag 14-22.
jamen iallafall denna vecka så har jag plockat bär som galen, så har frusit ner
blåbär, trädgårdsblåbär (godare än vanliga hehe) hallon, svart- och rödvinbär, körsbär,
jordgubbar, krusbär och rabarber! oj vad jag kommer att vara tacksam i vinter :D
och igår var jag med lillebror till staden, och köpte två lurviga sovrumsmattor
och andra små viktiga ärenden som att äta glass t.ex. haha ;)
var och hälsade på Tessan och Hugo igår på kvällen också, trevlans var det som vanligt!

nu är jag ledig lördag, söndag, så imorgon så ska vi flickor fira käraste Linda som fyller år idag
så blir lite supilullande och sånt roligt imorgon, taggad :D och på söndag konfirmerar
sig en av mina många kusiner sig, så ska åka dit och hälsa grattis.
och nu har jag bara 2 skift kvar vid neste, och 1 vid DM, så bor hemma tills nästa helg,
sen bär det av till Vasa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar