torsdag 6 augusti 2015

01:28


whatsup med att jag bara uppdaterar på natten? hah nåja är ju hemma då iallafall så
hade inte berättat att jag var på arbetsintervju till halppis i vasa i tisdags, men JAA det gick
nog helt bra, de ska höra av sig nästa vecka, så får hålla tummarna! för vill ju jobba 
på en "stor" butik så det skulle vara jättebra, bäst så att dethär, men får se! 
var sen till lägenheten och städade lite, lag ut mattor och ordnade upp lite och sånt
pappa och lillebror var med som bärhjälp, tack och lov ♥ och började riktigt fundera
över att hur i h*lvete kan jag ha så himla mycket saker? det tycks hellre aldrig ta slut
har så himla mycket kvar ännu, och alla kläder... näääe, orkar inte enns börja tänka
hur många lådor och påsar jag behöver till att få med allt det.. kommer högst troligen
att komma upp en bloppis (om någon är intresserad av det förstås), för finns mycket
som jag inte använder, som bara ligger och tar upp rum, det är ju lite onödigt eller vad
nåja nu ska jag iallafall fara och sova, jobb imorgon 14-22 så, är så himla trött efter dagens 
program, först jobb och sen hem snabbt, sen till jeppis och fira Vilma, GRATTIS IGEN ♥
hennes föräldrar hade ordnat överraskning åt henne, så vi var och spelade paintball, aj
sen åt vi gooodgod mat och till sist en sväng till netti med nyblivne artonåringen ;)

ihelg vet jag inte vad jag ska göra, är ledig på fredag åtminstone, 
men så jobbar jag lördagkväll och söndagmorgon och Rasmus ska på weekend, 
om inte annat så kan jag ju ta storstädning i rummet, lillbrorsan ska ta över mitt rum 
så skulle kunna flytta min säng och sånt till hans rum när jag ändå har tid, 
nåja nåja, och ursäkta för alla bildlösa inlägg men glömmer tydligen 
bort att jag har en kamera i telefonen hehe.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar