torsdag 16 juli 2015

02:00

halåååj! nu har jag gått och blivit sjukskriven woho.... har typ någon sorts diskbråck
i ryggen så i princip allt jag gör förutom när jag ligger i sängen/soffan gör ont..
inte trevligt alls, så är "ledig" tills söndag, om det inte blivit bättre alls tills dess 
får jag hämta ett nytt intyg, men hoppas verkligen det är bättre!!! 
jag är själv hemma tills lördag-kväll så tiden går otroligt långsamt när jag
bara har mig själv som sällskap, typ tittar på tv och serier haha. #liivi
har varit vid fammo&faffas några svängar de senaste dagarna, tur att de bor nära
när jag blir sällskapsjuk ♥ imorgon ska jag iallafall fara till mommo&moffas en sväng, 
min kusin, hans fru & deras barn är hit från åland så ska bli kul att träffa dom,
missade dem när de var hit förra sommaren så är 1½ år sen jag såg dom sist!
nåja nu ska jag iallafall titta klart ett avsnitt Ballers, och sen är det natten. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar