fredag 17 juli 2015

01:25

idag har det varit en väldigt trevlig dag, hade tydligen stängt av mitt alarm imorse
så vaknade halv 1, hups, jag som skulle städa mitt rum lite, äh gör det imorgon.. ;)
ja men iallafall, hade ett missat samtal från ett företag, så ringde upp och nu har jag
en arbetsintervju i vasa nästa fredag, aah så spännande! ska bli så kul att flytta om jag
vet att jag har ett arbete tills dess också att se framemot, känns som jag sakta men säkert
håller på att bli vuxen eller något haha.. oj vad jag hamnar på sidospår helatiden
men ja när det var klappat och klart, så fixade jag lite mat och sen for jag till mommo&moffas
var där tills runt en halv åtta tiden ikväll, sen for jag hemåt via sale och köpte choklad
sen dess har jag läst bloggar, tittat på lite tv och läst olika tidningar
imorgon är det äntligen fredag, ska som sagt försöka stiga upp lite tidigare än idag
och städa mitt rum, det som ryggen klarar av förstås, vill ju inte göra det värre direkt
tror att mitt nelly paket kommer imorgon också, yee :D sen mot kvällen ska jag dra
till ilses och grillaaa! tittar på not another teen movie nu på tv:n och ska fixa en smoothie.
ska försöka fara och sova när filmen är färdig men antagligen går den planen i stöpet haha
nåja gonatt gonatt, hörs när vi hörs! 

slänger in ett kollage med snygga prylar (och lilla kissemissen♥)
här som man skulle vara lycklig av att ha, iallfall jag ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar