torsdag 30 juli 2015

01:18

tjaba tjena hallå, inte mycket har hänt sen senast, arbetsintervjun gick sisådär om någon undrar
hon hade tänkt att jag skulle ha hand om en butik själv från morgon till kväll alla dagar i veckan.
och det känner jag att jag inte klarar av med min panikångest (yes det har jag) så får börja
fundera om, har sökt till olika affärer både in i vasa och i stenhaga så får hoppas det nappar 
någonstans åtminstone, skulle ju allra helst vilja vara på en hypermarket, som prisma eller cittari,
eller en klädbutik men får se, får se. kommer bo hemma ännu tills 23-24 augusti, så har jobb 
här ännu tills de datumen så. ja vad annat? efter intervjun iallafall så var vi och shoppade och
till läggan ett varv, pappa bjöd på mat och sen fika på hemvägen, var skönt att vara själv
med päronen en dag också, så det var min lilla mini-semester med dom iår ;)
det var också jakobsdagar den veckan, men jag jobbade både lördag och söndag så jag firade
helgen i det nyktra tillståndet, och antagligen den enda som gjorde det på freda&lörda-natten
var ändå kul att vara ute och träffa folk, jobbade måndagen denna vecka också, men på tisdag var
jag ledig, och då städade jag rummet, var till stan en sväng och köpte en lampa och annat smått
grejs, fixade ihop en tavla alldeles själv till och med när kreativiteten slog till, blev väldigt nöjd!
och när jag ändå var igång så började jag på en elefant, som jag också ska rama in, 
dock blev den inte lika bra hahah, men jaja, tills jag hittar nåt annat att ha på väggarna.
igår (hehe skriver det efter tolv), idag och imorgon är jag ännu i jobb, men slutar 3 på fredagen 
och så får jag en välförtjänt ledig helg + måndag och tisdag, har inga direkta planer, men ska ut
med saknade nicolina♥ på lördag iallafall, och på måndag kanske det blir en tuuri resa :D



1 kommentar: