fredag 5 juni 2015

fredag

ojoj här har det hänt mycket sen senast! 
fick som sagt merkonom-examen för en vecka sedan, och hade examensfest direkt efter
hade inte bjudit någon (varför inte? .. xD) men nog kom det folk, verkligen!
jag hade iallafall en toppen-dag, och fick jättefina presenter! som jag nog hade tänkt fota
men har mer än hälften av dem i vasa redan haha, men är så otroligt tacksam för allt jag fick :D 
på lördagen for jag till ilses, var med henne, tanja och vilma, oj huhhu det var roligt. 
och runt halv tolv for vi till stan, träffade så mycket folk som jag inte sett på länge. 
minns inte alls när jag for hem för var inte riktigt i mina minnens fulla bruk om man säger så haha
hela söndagen gick åt att recovra och mys med rasmus. på kvällen for jag och äta med tanja&vilma.
så hade verkligen en toppen examenshelg, tror det inte hade kunnat vara så mycket bättre :D

i början av denna vecka var vid med första flyttlasset till vasa, fick också nycklarna.
kommer trivas i läggan jättebra tror jag! så rymligt och bra :D
aja, i onsdags kanske? så hade jag så tråkigt så frågade mina kära syskon om de joinar kokkola
så vi åkte dit och shoppade lite bara, kul att kunna umgås med sina syskon ibland också ;)
igår hade jag och rasmus vår 1½-års dag, tänk vad tiden går fort när man har roligt
vi firade inte på nåt större sätt, fixade lite god mat och åt godis hihih :*
igår hade jag också mitt första skifte vid neste nu på sommaren, har också idag
16-24, och imorgon 12-20, så hinner antagligen inte se så mycket folk ihelg tyvärr
nåja nåja, nu ska jag fixa potatis och fiskpinnar som lunch och sen sätta upp lite bilder på lägenheten
vi hörs när vi hörs och ha det bra tills det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar