måndag 29 juni 2015

alltså what att någon orkar titta in här ändå fast jag inte uppdaterar??? 
orsaken till att jag egentligen inte hinner göra något då jag är ledig är för att jag
typ bara sover, för jobbar mest, lite annat kan jag hinna med mellan varven 
men är inte så värst mycket haha, jobbar bara 4 dagar denna vecka, och så har jag
äntligen en helg ledig! antagligen enda på hela sommaren så.. imorgon har jag
jobb vid dressmann, hade första gången i fredags och det gick helt okej faktiskt
kan ju allt i princip förutom kassan, men den är så krånglig att lära sig så det räcker nog till ;) 

hahah, kom att tänka på idag när jag körde hem att det känns lite som
att jag har "my life together" på nåt sätt just nu, riktigt skön känsla :D hoppas det håller i sig!
på onsdag är jag ledig så då drar jag till läggan i vasa med syster&bror som lite flytthjälp, 
och så ska vi klämma in lite shopping och mat också, så det ska bli kul! 

tills nästa gång!


3 kommentarer:

  1. härlig frisyr! ;)

    SvaraRadera
  2. hahah ja e no ba still going strong å far in varenda dag och kollar jär ;)

    SvaraRadera
  3. Va kuuul att he rullar opåå<3 Och bra du äntligen uppdatera hehe!

    SvaraRadera