torsdag 11 juni 2015

01:17

halåå halå, är ännu onsdag i mitt huvud så att'äää
har varit ledig sen i söndags och har gjort cirka inget
varit till stan och småshoppat med lillebror, hängt med TanjaIlseVilma igår och idag
idag så hitta vi faktiskt en schäfervalp utanför mäccen :( var en alkis som hade tappat 
bort den.. skulle ju helst ha tagit hem henne men vad kan man.. hoppas hon har det bra! 
jaa jag var också efter ny arbetslista idag, var inte mycket ledigt i sommar inte
men behöver nog alla pengar jag kan få så inte ska jag klaga inte. 
just nu sitter jag iallafall och tittar på sex and the city och hör på när älskling ligger och snarkar
ska väl snart joina honom så jag inte sover bort morgondagen, skulle behöva
städa rummet från golv till tak, och bilen skulle också behöva en uppfräschning.

gonatt


1 kommentar: