tisdag 5 maj 2015

tisdag

oj ne, va? 2 veckor sen jag skrev nånting sist? 
tiden bara flyger iväg fast jag inte jobbar något just nu, men antar det är bra.
eller inte bra att jag inte jobbar haha, utan att jag ändå hittar nåt att göra, 
fast jag brukar vara så himla rastlös hah. nåja inte har jag gjort några stordåd sen sist
varit ut och motionerat, städat mitt rum, umgåtts med Rasmus, och hans vänner, Tessan
och Natti och så vidare, lagat mycket mat och ätit lika mycket ofc, 
varit mycket med mamma överallt, både här hemma och annanstans.
det är så bra när hon har jobbet 3meter från huset, så man är aldrig helt ensam hemma.
jaaa, firat Ilse som blev 18, och vappen blev firat ordentligt också och det var jättekul!
och nu har ju hockey-vm dragit igång, så sitter allt som oftast fastklistrad vid tv:n.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar