tisdag 21 april 2015

tisdag

inget nytt på gång här inte, igår var jag cyklandes nästan 7km med syrran, 
höll på att få hjärtattack, så jävla dålig kondis jag har haha
och så fick jag mitt h&m paket, fullkomligt älskar mina nya skor, så jag! 
på kvällen kom iallafall Rasmus hit och vi höll på med våra egna saker 
jag läste bloggar och checkade youtubers, och han planerade ett beerpong bord med sina vänner
nåja vem bryr sig om det egentligen haha. idag steg jag upp halv 1 kanske, fixade mat
sen låg jag bara och slöade i sängen, hörde på musik och sånt, nån timme senare åkte
mina nya träningstights på, (som jag förövrigt fick hem idag också) och det blev en 5,5kms runda
har kollat två avsnitt av the 100, och ätit sen jag kom hem, just fixat mig klart (hade tråkigt xd)
och ska åka till min gosboll och fortsätta mitt serietittande haha


1 kommentar: