onsdag 1 april 2015

onsdag, 23:54

drog på mig en dunderförkylning natten till tisdag, så har sovit ca 5h på 2 nätter
fyyy, hade glömt hur det var att vara såhär pass sjuk. helt utan krafter, kan inte andas
ordentligt, hostar, halsen svider och river som för sista dagen. 
just nu så är jag bara lite snorig och halsen krånglar lite, känns nästan lite som frihet
om jag jämför de två passerande dagarna, nåja är ju på bättringsvägen nu!
har sett 3 säsonger Friends, druckit litervis med varm saft och finrexin 
därför jag blev "frisk" så pass fort, så imorgon blir det en tripp till kokkola med älskling
ska köpas lite påskgodis (på mammas order haha), födispresent åt syster, 
nåt smått till mig själv också säkert, och så ska vi äta vid rax ♥ heaven on earth



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar