måndag 13 april 2015

01:21

har inte varit så värst mycket på datorn den senaste veckan 
men lite uppdatering blir det nu, påskmåndagen hade syster kalas så tisdagen
kändes som en måndag då igen haha.. men chefen ringde då och frågade 
om jag kunde komma i jobb, så jobbade onsdag, torsdag och fredag förra veckan,
hade ledig helg så det var skönt att vila upp sig, vet dock inte något om denna vecka
men fr.o.m nästa är jag antagligen med på arbetslistan? tror jag iaf. får hoppas.

var åtminstone med syster på bio, fast & furious 7, andra gången för mig, men lika bra ännu ;)
i fredags var vi till Natti & Konttis, mycket trevlans! och i lördags var vi till Boris & Lindas
satt ute till runt 21 och grillade, igår gjorde jag ingenting, beställde lite kläder, tittade på 
devious maids och friends, hörde på musik och jaa typ det.

jaaa btw, trodde jag skulle få typ 100€ högst i skatteåterbäringen i december, men 930€ oh snap
passar mer än perfekt sådär strax före jul som extra klirr i kassan ;)



1 kommentar: