onsdag 18 mars 2015

tj0

skolan är slut, loppu, done, finito !!!! aah så himla skönt.
har inte fattat ännu att det är sant, min tid i handels är över wtf
dehär 3 åren gick supersnabbt, och har mina fina tjejer att tacka för det
och för att de gjort så man orkat komma till skolan alla de dagar man helst
velat ligga i sängen och bara sova bort dagen. på ett vis är det inte kul alls
för har inget att göra på dagarna nu om jag inte snubblar över ett jobb
sådär lite mirakulöst. nåja vad ska det inte gå att vara ledig en liten stund.
inga som helst måsten och det känns bättre än bäst. 
fyller iallafall år imorgon, yay. 19 år? känner mig som 14 haha.

nu ska jag titta klart fifty shades of grey.. måste säga den var bättre än 
vad jag trodde, men inte bra ändå, christan känns bara så stalkerisch
och manipulativ så jag själv blir lite rädd haha. hejhej


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar