söndag 1 mars 2015

söndag

har varit en skön och lugn helg, blev till en myskväll igår ändå, men inte mig emot
idag kom jag hem runt en fyra tiden, pappa hade hämtat pizza, och jag var så himla hungrig
så det kunde inte bli bättre nästan ;) har stalkat youtubers hela dagen i princip haha, 
aldrig varit ett riktigt fan av sånt men har hittat två favoriter nu, Antonia Johnson eller
Anty som hon också kallas och Therese Lindgren, den sistnämndes videor 
blir man nåt otroligt glad av, sån utstrålning kvinnan har, herreguud !
imorgon är det att hoppa tillbaks i skolbänken, woho... nåja 3 veckor kvar
så är jag förhoppningsvis klar med allt som har med Optima att göra!
ska också på en konsultutbildning imorgon kl fem, och sen på mitt första möte som 
konsult direkt efter, förhoppningsvis kommer min väska imorgon också!!!! :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar