onsdag 25 mars 2015

onsdag

igårkväll for jag till Rasmus, gjorde inte nu nånting, var till neste en sväng
kollade dudesons filmen, fortfarande så himla rolig hehe
och sen låg jag och kolla grimm typ till klockan 3, halv 4 för att jag var så himla pigg

vakna idag 12 ungefär, körde hem, var till biblioteket och lånade en bok (va.. jag?..)
har läst ca. 90 sidor redan och är helt fast, det är en självbiografi kan man väl säga
"Pojken som kallades Det", rekommenderar den verkligen, så himla hemsk men ändå bra!
när jag tyckte jag var tillräckligt hungrig fixade jag ihop mat och tittade på PLL.
ååh herregud hur långt ska de dra ut på att visa vem A är.. men har mina aningar att det
kanske är Alis bror? alltså Jasons tvillingbror?
jaa vem vet, går ju att vända hur många vägar som helst.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar