onsdag 4 mars 2015

onsdag

mötet gick hur bra som helst i måndags, och som sagt så fick jag ju mitt paket!
alltså så mycket produkter och smink, heeela köret minsann
så satt och grävde genom den lådan några timmar efter skolan.
var så trött efter att ha suttit och nästan växt fast på en och samma stol i 3 timmar,
så tog det lugnt på kvällen och tittade på serier bara och åt frukt hehe

igår hämtade jag Rasmus när jag for hem från skolan, och somnade nästan
med detsamma när jag kom hem, var så himla trööött! 
hann laga chokladbollar med mariannekross på och 5 minuters kola iallafall
ni vet hur det är att vara jättesnål och skulle kunna äta vadsomhelst i princip haha
resten av kvällen sov jag typ, haha roligt sällskap jag är..

idag i skolan var jag, Jecca och Ann-Sofie och lånade kläder från Code
till vårat skyltfönster vi fixat i skolan, tycker det blev jättebra
och outfiten med randig jacka och den pastellgröna halsduken är ju bara för ♥.♥ love it,

1 kommentar:

  1. Kan du kunna fota allt du fick i ditt paket? :) Skulle vara kul att se :)

    SvaraRadera