måndag 23 mars 2015

m a r y k a y

mina favoritprodukter från timewise serien, 3 i 1 rengöringskräm med peeling och åldersförebyggande fuktmask.
rosa står för normal till torr hy och lila för kombinations till oljig hy.
den här serien passar för personer i åldern mellan 18-35 mest. och eftersom att huden slutar producera kollagen när man är runt 18 så är det bra att börja använda åldersförebyggande produkter så hålls huden i skick längre. ;)
rengöringskräm, rengöringsmask och fuktmask från botancal serien, oparfymerad och passar till personer med känslig hy, dessa produkter är också uppdelade i rosa / lila.
dag och natt-serum från timewise serien, dag-serumet har solskyddsfaktor 30 och natt-serumet innehåller vitaminer.
foundations i färgerna ivory 5, bronze 2 och beige 3 från timewise serien.
en bakad ögonskuggs-trio och ett läppglans i färgen teddy bare från atplay serien.
5 ögonskuggor i färgerna crystalline, copper glow, midnight star, sweet plum och hazelnut.
ett rouge i färgen sparkling cider som passar nästan alla hudtoner.
 det var alla produkter jag fick i mitt starter-kit, fick dessutom massa kataloger, en flip-chart att ha med på hudvårdklasser om jag tappar bort mig hehe, frigolitplattor att lägga krämer/smink på under klasser, 4 st. speglar, massa olika testers och denna väska här under!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar