måndag 23 mars 2015

m å n d a g

helgen har varit jättebra! blev O'learys istället för Mr. Bank för det var proppfullt.
men maten där var helt ok som alltid, tar jämt samma sak så haha, rädd att testa nytt eller vad
i lördags så tillbringades kvällen vid Lindas, med henne, Jecca, Ninni och Janina
var så himla kuuul. sen drog vi mot staden runt 12 och dansade hela natten
hämtade subis med Rasmus före vi for hemåt, kom hem runt 5 ungefär så blev en lång dag 
igår var jag så ur bruk så minns bara att vi åt och tittade på film haha

kom hem runt 12 idag, och då hade jag fått post från Kina wohooo
välspenderade 7€, fortfarande 1 klocka på kommande så ;)
sen fixade jag ihop en jättegod lunch bestående av lövbiff, klyftisar, babymorötter, bea och sallad
alltså så himla gott, och mer än hälften så billigt än om man skulle äta det på restaurang
nu ska jag iallafall bara ta det lugnt, har börjat bli förkyld.. sjuk hals, täppt näsa osv.. 
kanske får min älskling hit senare ikväll som får ta hand om mig :* ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar