måndag 30 mars 2015

helgen

i fredags så kom Ninni&Linda hit på lite mys och girltalk! 
for och sova ganska tidigt den kvällen, och på lördag så var jag hemma hela dan
och tog de lugnt bara, titta friends, läste mina kära böcker (xd) osv.
på lördagskvällen for jag och Rasmus till Samuel&Jennifers och smarra
sen for jag till Natti&Konttis, och hade trevligt med Natti & Nemo ♥ världens sötaste hund
runt kl3 for vi in till stan och hämta mat, och så hemåt, jättekul och chill kväll! 
igår var vi på mat till Rasses mamma's, gott som alltid. 
minns inte vad vi gjorde sen, men vem lider av det lixom hehe.

nu ska jag iaf ladda ner ny musik till bilen, och sen bara i n g e n t i n g ;)
jaa jag fick min examensklänning i fredags också, och halsbandet idag,
så kom en liten sneak peek hit i kollaget


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar