torsdag 5 februari 2015

torsdag

alltså va? fredag om 20 minuter. vart har den här veckan tagit vägen?
15 veckors praktik slut imorgon, känns ändå lite vemodigt att sluta efter en sån lång tid.
men klart det är kul att slippa tillbaka till skolan en liten stund, bara vi kan
glömma allt som heter slutarbete, ger mig bara ångest att behöva fundera på det. 

ja denna vecka, vad har jag gjort egentligen? praktik, hängt med rasmus och familjen.
lagat mat och bakat lite, tittat på serier och inte så mycket mer haha. 
imorgon är det äntligen fredag igen, ska vara kattvakt åt rasmus mormor & morfars katt ihelg.
så ska börja packa lite nu så jag inte behöver tänka på det imorgon när jag vaknar. 
nåja ska titta ett avsnitt wentworth nu (tips, tips!) före jag hoppar i snarklådan, godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar