tisdag 6 januari 2015

ett lite sent 2014 test

Hur har ditt 2014 varit?
upp och ner, var väldigt jobbigt att ha Rasmus i militären 3/4 av året.. 

Blev du kär i år? 
jag fortsatte att vara kär ♥

Bästa köpet? 
om man får räkna med vad andra köpt till en hehe, så iaf bilen (bilarna..) pappa köpte till mig :) 
världens snällaste är han! 

Vad spenderade du mest pengar på? 
massa skit som vanligt, onyttiga saker, tobak, alkohol.. 

Någon du är glad att du kommit närmre? 
syster

Vilka länder besökte du? 
bara finland, VAAA tråkmåns jag

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
ojoj, har varit ett bra musik-år men dom här huvudsakligen
numb - rihanna ft. eminem
waves - mr probz ft. robin schultz
bailando - enrique iglesias ft. sean paul
rather be - clean bandit ft. jess glynne
bad - david guetta, showtek ft. vassy

Vad är det bästa som har hänt dig under året som gått?
att jag fyllde 18 år och fick körkort!
egen bil
sommarjobb som blev efter skolan och helg-jobb
R kom ur militären

Vad gjorde du på din födelsedag? 
ingenting....

Vem har du umgåtts med mest? 
familjen, vänner och Rasmus

Vem saknade du?
gamla vänner man glidit ifrån lite grann

Har du haft ett förhållande under 2014? 
ja det har jag

Är det något du saknar år 2014 och vill ha 2015?
nej inget speciellt. pengar hahaah..

Vad önskar du att du gjort mindre? 
S L Ö S A T bort mina pengar.. 

Favoritprogram?
sons of anarchy as always, och de vanliga pretty little liars och vampire diaries

Bästa månaden? 
december faktiskt

Vad fick dig att må bra? 
inget, depp jajja

Årets roligaste fest?
kanske helgen efter jag hade fyllt 18, minns bara ett enda stort lyckorus

Tror du att år 2015 kommer blir bättre? 
jag tror det faktiskt! 

Vad är dina planer för nästa år? 
förhoppningsvis få färdigt skolan, jobba (!!), flytta till vasa med Rasmus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar