tisdag 6 januari 2015

6 januari 2015

det har bytt år sen jag senast skrev nånting här, hade iallafall den underbaraste julhelgen hittills i mitt liv, var så himla fridfullt och skönt, spenderades med både min & rasmus släkt. på juldagen blev det lite chill-partajas vid samuel och jennifers, trevligt som alltid. vi har också hunnit vara till kokkola på mellandagsrea, hittade ett par nya snygga skor, klänning, leggings, ja lite smått och gott. 

på nyårsafton blev vi först bjudna på mat av S & J, jättegott! kvällen spenderades vid linda och alex, festade bokstavligen hela natten lång, den var också bästa nyårsaftonen jag haft i mitt "vuxna" liv, så slutet på 2014 blir nog svårt att toppa det här året ;) men som tur så är det en stund tills nästa gång haha. ett nyårslöfte ska jag också försöka mig på, inga sötsaker, limsa, hämtmat in i veckorna, antingen på fredag eller lördag, men då får jag inte äta både mäccen och godis, utan bara en av dem!
hahah får nog se hur detta ska gå, börjar först imorgon då jullovet är slut och det är tillbaks till vardagen.. måste nästan säga lycka till åt mig själv, för vill verkligen bli av med mina dåliga vanor, men de brukar ju säga att om man verkligen vill något så klarar man av det, hoppas, hoppas. 

ja imorgon är jullovet slut, och det är 1 månad (♥♥♥) kvar av LiAn, ni fattar inte hur skönt! 
längtar nästan till skolan.. men får se om jag får min praktik ens godkänd, har nämligen för lite timmar, men jag måste bara bita ihop nu och försöka mitt bästa, mera kan jag ändå inte göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar