måndag 15 december 2014

m å n d a g

tycker det känns som att jag vill uppdatera lite om livet just nu

praktiken snurrar vidare, tror jag är inne på 9onde veckan nu? bara att kämpa på ännu några veckor till.. slutarbetet har jag knappt börjat med heller, ingen motivation blää. får verkligen ge mig en klapp på axeln om jag blir utexaminerad som merkonom våren 2015 haha, 

förutom skolsaker så sen senast har jag varit kattvakt med rasmus i 2 veckor, bodde i jakobstad vid hans mormor&morfar när de var på resa, hade 1-årsdag med killen också den 4 december, fattar inte att tiden har gått så snabbt, minns ju ännu hur bra som helst första gången jag var med honom, och hur himla nervös jag var haha ;) ja och nu så närmar ju julen och det nya året sig med stormsteg minsann! ska bli trevlans med lite ledigt, julmat med nära och kära, och en massa partaj. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar