onsdag 12 februari 2014

onsdag

oopsie, snart dryg en vecka sen jag har hört av mig nåt här.
men inget nytt, inget nytt, fredagen spenderades med flickorna
vid mäccen och ninnis, sen hämta rasse mig och så for vi till mitt och sova
på lörda for vi till axus på fest, roligt som vanligt.
for till rasses runt 1 ungefär, bara tog det lugnt me goosi ♥ 
på sönda vaknade vi ganska sent, och då redan märkt jag att nu e jag ju sjuk igen
japp LiAn började i måndags, men hann bara vara därdå, för igår var jag vid 
sjukhuset runt 2 timmar, och talade med olika sköterskor och läkare,
tog blodprov osv, får svar imorgon på vad jag har, förhoppningsvis.
kan inte äta, dricka, eller enns prata ordentligt, så skulle vilja ha hjälp tack :)
nåja ska vara hemma två dagar till åtminstone, på lördag bär det av till draka med jecca ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar