söndag 23 februari 2014

helgen

aah äntligen sportlov, så himla skönt! 
började helgen med att sitta hemma och ha tråkigt som fan, men antar det behövs ibland
aja iallafall igår så kollade jag först bronsmatchen och släppte några tårar över selänne
så himla sjukt bra match så jag visste inte änns vart jag skulle ta vägen.
blev ilses lite senare me flickorna, åt gott, härja å skitza as usual
idag har ja varit till min mosters och firat min kusin, grattis celine ♥
kollat canada-sverige, rätta landet vann ju utan tvekan ;) 
sen var vi till prisma ett varv och sen hälsa på moffa till sjukhuset..

taggar för sportlovsveckan som antagligen kommer bestå av sovande..
haha nämen seriöst ska försöka vara ute och gå varje dag 
jaaa lycka till med det.. kan ju iallafall försöka ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar