måndag 30 december 2013

årsresumé

Hur har ditt 2013 varit? 
upp och ner, livet.. :)
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
var till hfors me bara vänner, och det var awsm!
 
Tror du att år 2014 kommer blir bättre? 
det tror jag faktiskt
  
Blev du kär i år? 
ja de blev ja :)

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 
16-17.8 och 4.12
 
Vad är din största framgång 2013? 
javet inte riktigt
 
Bästa köpet?
min säng aaah
 
Vad spenderade du mest pengar på?
kläder, mat och sånt som inte är värt att lägga pengar på egentligen hah XD
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?  
fick se CALVIN HARRIS live, satan legendariskt
och rasmus har gjort mig väldigt glad hihi
 
Vilka låtar kommer påminna dig om 2013? 
crazy sexy wild, the fox, la la la, animals

Vem har du umgåtts med mest?
 vänner och familj
 
Bästa minnet från 2013?
klacken, weekend festival

Har du haft ett förhållande under 2013? 
ja
 
Är det något du saknar år 2013 och vill ha under 2014?
ett jobb haha.. behövs! och en lägenhet i jeppis sku vara smiidit
 
Vad önskar du att du gjort mer? 
kommer faktiskt inte på nåt 
 
Vad önskar du att du gjort mindre?
att jag int sku ha tvivlat på mig sj i vissa situationer
 
Favorit på tv? 
blacklist, ph
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
minns int hah
 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? 
att jag int sku ha deppa så mki över onödiga saker
 
Vad fick dig att må bra?
vänneeeerrr :)
 
Vem saknade du?
flera personer nog

Finns det något du vill säga till dig själv inför 2014?
att jag int ska älta de förflutna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar