söndag 17 november 2013

blog-award

ja fick en blog-award av Rebecca
men ja e fö lat för att nominera och kma på frågor sen haha

Hur fungerar awarden? Här är reglerna:
-Tacka och uppmärksamma den som nominerat dig.
-Skriv 11 random fakta om dig själv.
-Svara på dom 11 frågorna du fått i awarden.
-Välj ut 11 bloggar att nominera (du kan inte välja den som nominerat dig).
-Skriv 11 frågor åt dom du nominerar.
 
11 fakta om mig:
-jag älskar att vara kring människor, bästa som finns!
-är egentligen jätteblyg
-taggar som fäääsen tills ja fyller !!! tj122
-blir ofta rastlös så därför sover ja bort tiden.. esse i mitt hjärta
-weekend festival var något av de bästa ja varit med om
-skulle inte klara mig utan musik 1 dag, oskojjat
-kmr förhoppningsvis börja på kvällskurs för att bli 
ordningsvakt när ja har fyllt 18
-efter 3an kmr ja att ta 1 lr 2 mellanår, och söka mig mot vasa
-det jag mest vill göra i utseende-väg atm är rött hår och ögonbrynspiercing
-tittar på kanske 10 serier sammanlagt nu
-hatar att skriva saker om en sj
 
Frågorna jag ska svara på samt mina svar:
- Första du tänkte då du vaknade imorse ?
va e klockan?

- Vad betyder julen för dig ?
inte mera än nån annan högtid, får ju samlas lite mera med familjen

- Vad är ditt nästa mål i livet?
att klara bilskolan !! haha glhf

- Vilket är ditt absoluta favorit tv - program ?
blacklist atm

- Bästa julklapps tips enligt dig ?
är verkligen fel person att fråga, SÄMST på julklappar

- Åker du hellre till fjällen eller på solsemester ? 
både och

- Några länder du vill besöka ?
grekland, frankrike och england

- Tre saker du absolut inte skulle klara dig utan ?
musik,vänner och instagram haha xD 

- Vilka är dina absoluta favorit bakverk ?
allt med choklad

- Två saker du skulle ändra på med dig själv, om du kunde?
lite modigare och int bry mig så mki om va folk tkr om mig

- Ovanligaste du någonsin ätit ?
friterade vandrande pinnar ahah

1 kommentar: