söndag 30 december 2012

2012

2012 har varit det hittills bästa året i mitt liv,kommer att göra en liten sammanfattning på deee :)

januari - forever alone depp brud #1, satt hem på helgerna å tyckt synd om mig själv typ, orka int me nånting, skolan va jobbig å hade annars en väldigt jobbig period.
februari - samma här, fast värre tillochmeed.
mars - här förändrades allting, började umgås me nya människor som ja verkligen trivdes med, blev mycket säkrare på mig själv och blev allmänt gladare, så skolan gick också då mycke lättare då, ja levde på helgerna typ hehe, börja vara mki me Sara där å, blev 16.
april - denhär månaden bara flöt iväg, va mki vi Julia & Teklas, good times, good times.
maj - sista månaden i sursik börja, stafettkarnevalen, tammerfors-resan me 9orna, hockey-vm, sommarlove börja närm sig, mytzi busasi me Sara.
juni - skolavslutning HELVILLT minns den som igår,fast de e så längesen. va vi Julia & Teklas några gånger, alla hadd sommarjobb här förutom jag, så satt typ bara hemma å chilla, sola de några dagar de gick å bara to de lugnt. midsommar, avsluta juni månad me fest vi klacken, fint fint
juli - va ti Gotland å Stockholm, jeppisdagar hohoh minnen (lr va Niksu?♥) , klacken på pandora, börja vara mki me Ilse,Vilma å Tanja hihih, kisssen fick kattungar
augusti - mki äventyr me Ilse å Nischi, de sista två veckorna av sommarlove, hade haft min blogg ett år, börja i handels, juthbacka, venetziansk
september - känns som de bara va skolan då, men va väl mki vi Ilses å härja
oktober - blev lite problemas problemas me allt möjligt här men allt redd ju upp sig, slinga mitt hår så de blev lite ljusare, höstlov, fixa om i mitt rum, jaaaa
november - händ int nå speciellt, va mki me vänner å allt va så najs :)
december - samlings, chillasi, LiA:n börja, ny telefon så instagrammar på heltid, jul och nu nyår då :D



















































låtar som jag alltid kommer att förknippa med 2012;



tacktacktack till alla som har gjort så att jag fick ett så fint och minnesvärt år ♥
nu väntar 2013 och det ska bli ännu bättre ;)

1 kommentar: